• 1404/06/18 - 07:34
  • - تعداد بازدید: 123
  • - تعداد بازدیدکننده: 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3WKo
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد؛

ارتقاء سطح خدمات سازمانی با برگزاری دوره تشریفات اداری

دوره آموزشی «آموزش جامع فنون پذیرایی و تشریفات اداری» در راستای ارتقاء کیفیت خدمات تشریفاتی و افزایش بهره‌وری پرسنل خدمات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در راستای ارتقاء سطح دانش، مهارت‌های حرفه‌ای و بهره‌وری پرسنل خدمات دانشگاه، دوره آموزشی «آموزش جامع فنون پذیرایی و تشریفات اداری» روز پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۴ در سالن کنفرانس طبقه هفتم ستاد دانشگاه و به همت مدیریت امور پشتیبانی برگزار شد.

 

این دوره با رویکردی کاربردی و تعاملی، به آموزش اصول حرفه‌ای پذیرایی، آداب سازمانی، بهداشت محیط کار و مهارت‌های ارتباطی پرداخت و با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان همراه بود.

 
 
دوره آموزشی «آموزش جامع فنون پذیرایی و تشریفات اداری»با امتیاز شغلی ۸ ساعت و با سرفصل‌های تخصصی از جمله: • فنون پذیرایی و تشریفات اداری • اصول چیدمان و نحوه پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها • بهداشت، ایمنی و نظافت محیط کار • آراستگی ظاهری و پوشش حرفه‌ای • آداب معاشرت و رفتار سازمانی با بهره‌گیری از شیوه‌های عملی و آزمون‌های سنجش عملکرد اجرا شد.
 
 
دکتر اردستانی و دکتر حسین رحمتیان، مدیر مسئول تشریفات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، به عنوان اساتید این دوره، با ارائه مباحث تخصصی و تجربیات اجرایی خود، نقش مؤثری در ارتقاء سطح آموزشی و مهارتی شرکت‌کنندگان ایفا کردند.
 
 
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، بر استمرار برگزاری دوره‌های کاربردی در راستای توانمندسازی سرمایه انسانی و ارتقاء استانداردهای خدماتی تأکید دارد.
  • گروه خبری : کارکنان
  • کد خبر : 355968
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید